Fondos
-
ES.GA.36038.ADPO.12.. SERVIZO NACIONAL DE INSPECCIÓN E ASESORAMENTO DAS CORPORACIÓNS LOCAIS
7.849/10. Memoria correspondente á visita de orde informativa e asesora realizada ao concello de Val do Dubra (26-06-1970)
Memoria correspondente á visita de orde informativa e asesora realizada ao concello de Val do Dubra (26-06-1970)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.12..2.3.7.849/10
Título Memoria correspondente á visita de orde informativa e asesora realizada ao concello de Val do Dubra (26-06-1970)
Data(s) 1966-1976 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Inspecciòn e Asesoramento das Corporacións Locais Memoria correspondente á visita de orde informativa e asesora realizada ó concello de Val do Dubra, dentro do plan aprobado para 1970, o día 26-06-1970. Anos 1966, 1968, 1970, 1976.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Acta de inspección Memoria España Galicia Coruña, A Val do Dubra
Puntos de acceso de topónimos España Galicia Coruña, A Val do Dubra
Nome dos puntos de acceso Servizo Nacional de Inspección e Asesoramento das Corporacións Locais (Tema)