Fondos
27.695/1. Expediente de sesións e documentos do Padroado Municipal Monte Santa Trega da Guarda (2003-2004)
Expediente de sesións e documentos do Padroado Municipal Monte Santa Trega da Guarda (2003-2004)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.5.21.27.695/1
Título Expediente de sesións e documentos do Padroado Municipal Monte Santa Trega da Guarda (2003-2004)
Data(s) 2003-2004 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Secretaría Particular de Presidencia Expediente de sesións e documentos do Padroado Municipal Monte Santa Trega da Guarda. Contén: > Actas de sesión do 11-06-2003, 12-12-2003, 05-03-2004 > Relación contable > Documentación complementaria ( proposta da presidencia, remanentes de crédito, informes, instancias) (Fotocopias) Data: 2003 - 2004.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Comisión informativa España Galicia Pontevedra Guarda, A Guarda, A (Santa María) Guarda, A (Guarda, A)