ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

SECRETARÍA

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.1

  • Título SECRETARÍA

  • Data(s) 1908 - 2014 (Creación) 1997 - (Produción) - 1997 (Produción)

  • Volume e soporte 128 unidades de instalación; 647 agrupacións documentais

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido A función fundamental desenvolta pola secretaría dende o século XIII é a de asegurar a fé publica, vixiando a legalidade dos actos e dos documentos adminstrativos producidos. Así en relación con elo aparece tradicionalmente a figura do secretario como principal responsable da produción e conservación documental e como figura preeminente dentro da estrutura administrativa . No decurso histórico ao longo do século XIX e XX foise consolidando a figura da secretaria con estas funcións anteditas e reforzouse a súa presencia na tramitación dos expedietnes xerados polos diversos servizos da administración local; esta xefatura virtual de tódolos servizos xerais desaparecerá a partires de 1985. Documentalmente esta división de sección contén documentos da secretaría da Deputación: informes, libro de rexistro de entrada, correspondencia, certificacións, memoria e outros asuntos derivados da organización administrativa da Institución.

  • Organizació

    Esta 1ª División de Sección está composta por seis series documentais:
    
    2.- ADMINISTRACIÓN:
    
    2.1.- SECRETARÍA:
    
    2.1.1.- Libro rexistro de entrada de documentos de Secretaría
    2.1.2.- Organización interna
    2.1.3.- Informes
    2.1.4.- Certificacións
    2.1.5.- Correspondencia
    2.1.6.- Memorias. Estatísticas

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Secretaría Xeral (Tema) (Creador)

Área de control da descrición