Fondos
7.808/24. Informe sobre a que Servizo corresponde practicar as liquidacións da Seguridade Social
Informe sobre a que Servizo corresponde practicar as liquidacións da Seguridade Social
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.1.2.7.808/24
Título Informe sobre a que Servizo corresponde practicar as liquidacións da Seguridade Social
Data(s) 1966-1972 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Liquidacións da Seguridade Social: Servizo a quen corresponde practicalas. Ano 1972. Contén: - Escrito presidencial notificando remisión de expediente e interesando informe. - Certificación de acordo do Pleno considerando debe chamarse a atención ao Depositario e funcionarios que practican liquidacións das cuotas da Seguridade Social. - Fotocopia recurso de reposición presentado polo Depositario. - Fotocopias con relacións de persoal, con expresión de pagas de Nadal dos anos 1966,1969 e 1970 de diverso persoal de Deputación. - Certificación acordo do Pleno interesando informe do Depositario. - Dictames do Secretario Xeral. - Fotocopias Informes do Depositario. - Fotocopia organigrama das Oficinas Centrais. - Fotocopias de certificacións de dictames da Comisión Informativa de Goberno. - Acordo do Pleno elevando expediente ao Servizo Central de Inspeción e Asesoramento das Corporacións Locais. - Acordo do Pleno designando director provisional do centro que por éste se remita proposta de persoal necesario e librar a favor do mesmo as cantidades das obligaciones pendentes de pago para que se dictamine a quen corresponde practicar liquidacións da Seguridade Social.
Ãrea de notas
Nota