Fondos
2. Inventario de bens
-
13.037/1. Libro rexistro do inventario de bens pechado a 30 - 1 - 1983
-
20.140/2. Inventario das ferramentas que entrega Generoso Blázquez que foi xardiñeiro da Deputación
-
24.582/2. Comunicacións de alteracións do inventario de bens (1988-1992)
-
24.582/3. Expediente de baixa dun cadro de Colmeiro do inventario do Castelo de Soutomaior (1996)
-
24.582/4. Comunicación de modificación do inventario do Castelo de Soutomaior (1996)
-
24.583/3. Inventario de bens e rectificacións do Colexio de Sordomudos da Lanzada (1958-1974)
-
7.828/13. Acta ocupación de terrenos para acceso ao parque de maquinaria de Caldas de Reis (1978)
-
20.140/10. Copia do inventario xeral do Sanatorio Marítimo de A Lanzada. (1946)
-
20.140/12. Inventario de bens.Relación de altas durante o ano 1990 no Servizo de Arquitectura.
-
20.140/27. Relación de variacións que se produciron no inventario de bens. (1966)
-
20.140/37. Expediente de baixa no inventario de Fotocopiadora 5028 do Gabinete de fotocopiadoras
Inventario de bens
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.3.2
Título Inventario de bens
Data(s) 1854-2015 (Creación)
Volume e soporte 26 unidades de instalación; 66 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Deputación de Pontevedra. Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio(1836)
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta sección contén documentos dos sucesivos inventarios de bens da Deputación provincial entre 1854 e o 2000.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio (Tema) (Creador)