Rexistros actuais: 1.638.790
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.525
Fondos
19.866/15. Expediente de instancias solicitando ao presidente de Deputación o carnet de identidade (1936)
Expediente de instancias solicitando ao presidente de Deputación o carnet de identidade (1936)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.1.3.19.866/15
Título Expediente de instancias solicitando ao presidente de Deputación o carnet de identidade (1936)
Data(s) 1936-1958 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de instancias solicitando ao presidente de Deputación o carnet de identidade.
1936 - 1958.
*Nota: En Comisión Xestora 19 de febreiro de 1936 hai unha relación de funcionarios.
Ãrea de notas
Nota Contén fotografías.