ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Fondos

Expediente de asistencia de persoal ás oficinas centrais da Deputación (1982)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.2.1.7.790/12

  • Título Expediente de asistencia de persoal ás oficinas centrais da Deputación (1982)

  • Data(s) 1982 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de asistencia de persoal ás oficinas centrais desta Deputación

Área de notas

  • Nota Contén: - Fotocopia dictaminando que se cursen escritos as distintas dependencias e centros desta Deputación indicándolles que cursen tódolos meses partes de control de persoal e para que se requira a catro funcionarios a fin de xustificar omisións de firmas nas entradas e saídas. - Notificacións de requerimento a catro funcionarios para xustificar omisións de firmas. - Fotocopia de comunicación os distintos centros da necesidade de remitir partes mensuais de asistencia a oficinas. - Escrito do Presidente dando traslado de dúas contestacións recibidas e participando dar cumprimento á petición formulada pola Comisión Informativa de persoal. - Escrito do Administrador do Hospital remitindo fotocopia de informe sobre forma en que se verifica control de persoal por dito centro. Achégase ésta. - Escritos de xustificacións de omisións de firma por funcionarios.

Puntos de acceso

Área de control da descrición