Fondos
23.673/17. Plan Labora 2002. Expediente de contratación laboral para cubrir vinte e dúas praza de Técnico de Arquivos. Adxudicatarios
Plan Labora 2002. Expediente de contratación laboral para cubrir vinte e dúas praza de Técnico de Arquivos. Adxudicatarios
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.4.1.23.673/17
Título Plan Labora 2002. Expediente de contratación laboral para cubrir vinte e dúas praza de Técnico de Arquivos. Adxudicatarios
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido PLAN LABORA 2002.
Expediente de Comisión seleccionadora para a contratación de:
22 Técnicos de Arquivos.
Seleccionados: Mónica Núñez Carro, Manuel Pena Pájaro, María Martínez Pereira, Raquel Torres Fernández, Vicente García Romero, Ana Gesteira Ponce, María Valiñas Ríos, José Luis Varela Ledo, José López Fernández, Ana González Rodríguez, Beatriz Barciela Castrelos, Rosa Pérez Diz, José Gómez Penide*, Vanessa Laredo Guiance, María Lago González, Carmen Pérez Larrán, Antonio López Bodaño, Victoria Hortas Porto, María Jesús Vidal Rodríguez, Álvaro Rodríguez Cid, Marcos Meijueiro Rey, Iria Jáuregui Castro.
* Ten certificación.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (Tema)