Fondos
23.351/21. Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Auxiliar de Arquivo sonoro. Óscar Ibáñez García
Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Auxiliar de Arquivo sonoro. Óscar Ibáñez García
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.4.1.23.351/21
Título Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Auxiliar de Arquivo sonoro. Óscar Ibáñez García
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Recursos Humanos.
Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Auxiliar de Arquivo sonoro. Grupo C2. Artº 3:
Seleccionado: Óscar Ibáñez García por Resolución Presidencial 11104 de 31-8- 2009. Efectos: 1-9-2009 a 31-12- 2009.
Oferta SGC: 12-2009-12926.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (Tema)