Fondos
23.351/23. Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Arquiveiro-técnico en arquivos municipais. Cristina Villar Misa
Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Arquiveiro-técnico en arquivos municipais. Cristina Villar Misa
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.4.1.23.351/23
Título Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Arquiveiro-técnico en arquivos municipais. Cristina Villar Misa
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Recursos Humanos.
Expediente de contratación laboral para o Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico de Arquiveiro-técnico en arquivos municipais. Grupo A2. Artº 2:
Seleccionado: Cristina Villar Misa por Resolución Presidencial 13521 de 15-10- 2009. Efectos: 1-9-2009 a 31-12- 2009.
Oferta SGC: 12-2009-17197.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (Tema)