Fondos
8.208/7. Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.5.4.8.208/7
Título Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Data(s) 1982 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de reclamacións da folga de funcionarios. Ano: 1982. Contén: - 1982, Comunicacións de María do Mar da Peña Cristia e Laura Romay Seoane ao Vicesecretario e Presidente da Deputación xustificando a súa non participación na folga. Orixinais. - 1982, Comunicación do Administrador General Accidental de Príncipe Felipe ao Presidente de Deputación xustificando a ausencia de funcionarios durante os días de folga e solicitando a devolución do descontado. Achégase fotocopia das resolucións presidenciais. - 1982, Reclamación de María Camiña García o Presidente de Deputación para devolución do descontado. Orixinal. Achega fotocopia de parte de baixa médica. - 1982, Reclamación do Administrador do Rebullón o Presidente da Deputación para devolución do descontado ao persoal de cociña. Orixinal. Xustifica a súa non participación. Fotocopia. - 1982, Reclamación de Olga Gómez Sabarís o Presidente de Deputación para devolución do descontado. Achega fotocopias do plan de vacacións do Pazo provincial. - 1982, Reclamacións de funcionarios de Deputación o Presidente da mesma para devolución do descontado. Orixinais. - 1982, Informe - Proposta do Vicesecretario Asesor o Secretario General sobre as reclamacións de funcionarios. Orixinal.
Ãrea de notas
Nota