Fondos
8.208/5. Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.5.4.8.208/5
Título Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Data(s) 1982 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de RECLAMACIÓNS FOLGA DE FUNCIONARIOS. Ano: 1982. Contén: - 1982, Comunicación do Presidente da Deputación ao Director do Hospital pola que solicita informe dos funcionarios: Olga Martínez Sarandeses e María de la Salud Arean Reigosa. Adxunta fotocopia do cadro de vacacións do Hospital e o orixinal de ambas reclamacións. - 1982, Instancia de María Jesús Fontán Costas solicitando cantidades descontadas por folga.
Ãrea de notas
Nota