ATOPO
Rexistros actuais: 1.638.954
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.531

Fondos

Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.5.4.8.208/6

  • Título Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)

  • Data(s) 1982 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de reclamacións pola folga de funcionarios.
    Ano: 1982.
    Contén:
    - 1982. Orixinal e fotocopia de comunicación do Presidente da Deputación o Director do Hospital Provincial na que se achega fotocopias de reclamacións.
    * Fotocopias de Resolucións presidenciais.
    * Orixinais de reclamacións de funcionarios.
    * Orixinais de recursos de reposición.
    - 1982. Orixinal e fotocopia de comunicación do Presidente da Deputación ao Director do Hospital Provincial na que se achega fotocopia da reclamación presentada por María Ángeles Calvo García. Fotocopia.
    - 1982. Comunicación do Presidente da Deputación o Director da Cidade Infantil "Príncipe Felipe", no que se achega fotocopias de reclamacións. Fotocopias

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición