Fondos
8.208/6. Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.5.4.8.208/6
Título Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Data(s) 1982 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de reclamacións pola folga de funcionarios. Ano: 1982. Contén: - 1982. Orixinal e fotocopia de comunicación do Presidente da Deputación o Director do Hospital Provincial na que se achega fotocopias de reclamacións. * Fotocopias de Resolucións presidenciais. * Orixinais de reclamacións de funcionarios. * Orixinais de recursos de reposición. - 1982. Orixinal e fotocopia de comunicación do Presidente da Deputación ao Director do Hospital Provincial na que se achega fotocopia da reclamación presentada por María Ángeles Calvo García. Fotocopia. - 1982. Comunicación do Presidente da Deputación o Director da Cidade Infantil "Príncipe Felipe", no que se achega fotocopias de reclamacións. Fotocopias
Ãrea de notas
Nota