Fondos
8.208/3. Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.5.4.8.208/3
Título Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982)
Data(s) 1982 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de RECLAMACIÓNS FOLGA DE FUNCIONARIOS. Ano: 1982. Contén: - 1982, Instancia de Manuel Martínez Araujo ao Presidente da Deputación para que lle sexan devoltas as cantidades descontadas pola folga. - 1982, Informe de D. José Picallo Baños, Xefe de Servizo, o Presidente da Deputación na cal tras formular as alegacións pertinentes, suplica lle sexan devoltas as cantidades descontadas por motivo da folga ao funcionario Manuel Martínez Araujo. - S.A. Comunicación do Xefe de Servizo o Presidente da Deputación, a través da cal lle envía as fotocopias das follas de sinaturas do persoal, requeridas por él. - Folla solta. - 1982, Informe - Proposta do Vicesecretario o Secretario General da Deputación sobre a devolución das cantidades retidas pola folga ao funcionario desta Deputación D. Manuel Martínez Araujo.
Ãrea de notas
Nota