ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Fondos

Expediente de reclamacións de funcionarios por deducións con motivo da folga

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.5.4.8.208/1

  • Título Expediente de reclamacións de funcionarios por deducións con motivo da folga

  • Data(s) 1982 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de reclamacións de funcionarios interesando reintegro de cantidades que se deduciron por motivo da folga. Resolución Presidencial e informe. Contén: > Fotocopia de resolución presidencial sobre as reclamacións de certos funcionarios para o reintegro das cantidades que se deduciron nos días de folga, 1982. > Resolución Presidencial sobre a proposta da Comisión Informativa de Persoal, en relación cos escritos - reclamacións sobre os descontos con ocasión da folga. Fotocopias. > Comunicación de María do Mar da Peña Cristia Enfermeira xefe, declarando non ter participado na folga, a efectos de devolución dos descontos realizados na súa nómina. Fotocopia. > Reclamación de María Camiña García solicitando as devolucións das cantidades indebidamente descontadas durante a folga. Adxunta parte de baixa médica. Fotocopia. > Reclamación de María do Mar Touceda Pérez solicitando devolución das cantidades descontadas durante a folga. Adxunta cadro de vacacións anuais do Hospital Provincial. Fotocopia. > Reclamación de José Antonio Gulías Varela solicitando a devolución das cantidades. Adxunta parte de sinaturas do persoal de plantel do Museo Provincial. Fotocopia. > Instancia de María Teresa Carro Cons solicitando devolución de cantidades indebidamente descontadas. Adxunta fotocopia da nómina, da resolución presidencial pola que se lle conceden 100 días de baixa por parto. Fotocopia. > Reclamación de Pilar Iglesias Fernández solicitando a devolución de cantidades indebidamente descontadas. Adxunta parte de baixa médica por parto. Fotocopias. > Solicitude de informe do Presidente da Deputación de Pontevedra o Director da Cidade Infantil "Príncipe Felipe" de Príncipe Felipe en relación cos funcionarios Felipe Rey López e Ana María López de Guereñu con motivo da folga de funcionarios. Fotocopias. > Solicitude de informe do Presidente da Deputación a reitor do Hospital Provincial en relación con varios funcionarios con motivo da folga. Fotocopia. > Reclamación de María Ángeles Calvo García solicitando a devolución das cantidades indebidamente descontadas. Orixinal. > Informe da Enfermeira Jefe do Hospital Provincial o Presidente da Deputación sobre o persoal contratado como ATS. Fotocopia. > Comunicación do Director do Hospital o Presidente da sobre a situación laboral do persoal de dito centro. Fotocopias. > solicitude do Administrador Xeral Accidental de Príncipe Felipe o Presidente da para a devolución de haberes de Laura Romay Seoane. Adxunta folla de sinaturas do persoal de Cidade Infantil "Príncipe Felipe". Fotocopias. > Comunicación do Presidente da Deputación o Administrador Xeral da Cidade Infantil "Príncipe Felipe" sobre Fidel Santos Piñeiro e Carmen Rodríguez Rodríguez por descuentos. Adxunta fotocopias de ambos. Resolucións presidenciais. Fotocopias. > Instancia de Manuel Martínez Araujo o Presidente solicitando devolución do indebidamente descontado. Fotocopias. > Informe de José Picallo Baños, Xefe do Servizo de Cooperación o Presidente, solicitando devolución de cantidades Manuel Martínez Araujo. Fotocopias. > Comunicación do Xefe do Servizo o Presidente. Adxunta fotocopias das follas de sinaturas do persoal. Fotocopias. > Folla solta dunha circular. Fotocopia. > Comunicación do Vicesecretario da Deputación o Secretario Xeral para reconsiderar a situación de Manuel Martínez Araujo. Fotocopia. > Comunicación do Administrador do Psiquiátrico Rebullón o Presidente pola cal fai saber que o persoal de cociña desenvolveu o seu traballo con normalidade durante a folga. Reclama que se lle devolva o indebidamente descontado. Fotocopias. > Comunicación do Vicesecretario o Secretario Xeral sobre o deber que ten o Hospital Provincial de informar sobre o traballo efectuado polos funcionarios citados. Fotocopias.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición