Fondos
8.208/11. Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982-1984)
Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982-1984)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.4.5.4.8.208/11
Título Expediente de reclamacións de cantidades detraídas con motivo da Folga de Funcionarios (1982-1984)
Data(s) 1982-1984 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente: Reclamacións folga de funcionarios. Ano: 1982. Contén: - Orixinais de reclamacións de funcionarios, solicitando reintegro de cantidades descontadas. - Instancia de María Teresa Carro Cons ao Presidente solicitando devolución de cantidades descontadas. Achega fotocopias de nómina e fotocopia da Resolución Presidencial polo que se lle conceden 100 días por alumeamento. - Informe orixinal da Enfermeira Xefe ao Presidente sobre o cadro de persoal de ATS contratada. Achega fotocopia de 1 nómina. - Orixinais de reclamacións de funcionarios o Presidente. Achega fotocopias de nóminas, do plan de vacacións e da folla de sinaturas. - Comunicación do Director do Hospital o Presidente sobre a realización normal das funcións do persoal médico, farmacéutico, químico, biológico, así como ATS. - Comunicación do Presidente aos funcionarios directivos dos centros dependientes da Deputación para que se le informe diariamente do desenvolvemento da Folga. - Informe - Proposta do Vicesecretario o Secretario Xeral sobre a folga de funcionarios. - Comunicación do Presidente o Director do Hospital, solicitando informes sobre a relación de funcionarios.
Ãrea de notas
Nota