Fondos
7.828/3. Expediente de cuestións plantexadas con motivo das normas sobre retribucións (1973)
Expediente de cuestións plantexadas con motivo das normas sobre retribucións (1973)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.5.1.7.828/3
Título Expediente de cuestións plantexadas con motivo das normas sobre retribucións (1973)
Data(s) 1973 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de cuestións plantexadas con motivo das normas sobre retribucións establecidas no Decreto 2.056/1973 e Ordes Ministeriais de 25 de novembro e 27 de decembro de 1973 e resolución de Dirección Xeral de Administración Local de 28 de decembro de 1973. Contén: - Cuestións plantexadas con motivo da interpretación da aplicación das normas.
Ãrea de notas
Nota