Fondos
8.223/2. Expediente da relación de asuntos que se remiten á secretaría xeral para a súa aprobación por resolución presidencial (1950-1952)
Expediente da relación de asuntos que se remiten á secretaría xeral para a súa aprobación por resolución presidencial (1950-1952)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.5.1.8.223/2
Título Expediente da relación de asuntos que se remiten á secretaría xeral para a súa aprobación por resolución presidencial (1950-1952)
Data(s) 1950-1952 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente da relación de asuntos que se remiten á secretaría xeral para a súa aprobación por resolución presidencial. Anos: 1950, 1951 e 1952.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Secretaría Xeral (Tema)