Fondos
1.214/18. Agrupación documental correspondente a temas varios da Casa de Zas (1746-1747)
Agrupación documental correspondente a temas varios da Casa de Zas (1746-1747)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.10..1.1.5.1.214/18
Título Agrupación documental correspondente a temas varios da Casa de Zas (1746-1747)
Data(s) 1746-1747 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. 75 páxinas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Casa de Zas - Copia do arrendo feita a favor de Antonio Núñez Espantoso e muller María González. 1746, agosto, 9. - Carta de pagamento de arrendamentos. Ano 1746. - Carta dirixida a Juan Antonio Pérez da Ponte, administrador dos bens de Joaquín Lamas. Ano 1746. - Preito interposto por Jacobo Pose de Leis e outros contra María Josefa Sarmiento e Juan Antonio Pérez da Ponte por incumprimento de arrendos. - Acompañan as escrituras de arrendamentos feitas por Diego de Lamas e por María Josefa de Sarmiento, 1737 - 1738. Sentenza favorable ó arrendatario. 1747, agosto, 3. - Certificación dunha cláusula do testamento de Álvaro Núñez de Lamas, sobre misas e o seu pagamento. Cartas de pagamento das devanditas misas. Ano 1747. - Contas do preito por tutela de Joaquín de Lamas. 1747, novembro, 20.
Ãrea de notas
Nota