Fondos
24.859/12. Expediente de contratación a Montes S.L do mantemento da fotocopiadora (1999-2000)
Expediente de contratación a Montes S.L do mantemento da fotocopiadora (1999-2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.6.3.24.859/12
Título Expediente de contratación a Montes S.L do mantemento da fotocopiadora (1999-2000)
Data(s) 1999-2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Contratación Expediente de mantemento da fotocopiadora marca Ricoh modelo FT-4490, a MONTES, S. L. polo período 1999-2001. Resolución Presidencial nº 1917/99, 4505/00 Aplicación orgánica nº 121. Secretaría Xeral
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio (Tema)