Fondos
29.714/14. Expediente de contratación a Planoprint para a encadernación dos mandamentos de pagamento (2006)
Expediente de contratación a Planoprint para a encadernación dos mandamentos de pagamento (2006)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.6.3.29.714/14
Título Expediente de contratación a Planoprint para a encadernación dos mandamentos de pagamento (2006)
Data(s) 2006 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Contratación Expediente de contratación para adxudicación por Resolución Presidencial de 2006. Aplicación: 611.611.220.00. Servizo: Intervención. > Encadernación de mandamentos de pago e ingreso de 1992 e 2001 a Planoprint por Resolución Presidencial nº 4069 por 8.000 €
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio (Tema) Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (Tema)