Fondos
33.669/6. Expedientes de contratación a Din S.L. de mantemento de fotocopiadora (2005)
Expedientes de contratación a Din S.L. de mantemento de fotocopiadora (2005)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.6.3.33.669/6
Título Expedientes de contratación a Din S.L. de mantemento de fotocopiadora (2005)
Data(s) 2005 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Contratación Expediente de contratación para adxudicación de contrato menor de servizos por Resolución Presidencial: Aplicación: 123.121.226.19. Servizo: Contratación > Resolución Presidencial 1687 de 15-2-2005 Mantemento de fotocopiadora para 2005 a DIN S. L. por 634´61 €.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio (Tema)