Fondos
1. Correspondencia do arquivo
-
15.519/1. Correspondencia do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (1977)
-
15.519/2. Correspondencia do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (1978)
-
15.519/3. Correspondencia do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (1979)
-
15.519/4. Correspondencia do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (1980)
-
15.519/5. Correspondencia do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (1981)
-
15.519/6. Correspondencia do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (1982)
-
15.520/1. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1983)
-
15.520/2. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1984)
-
15.520/3. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1985)
-
15.520/4. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1986)
-
15.521/1. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1987)
-
15.521/2. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1988)
-
15.521/3. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1989)
-
15.521/4. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1990)
-
15.522/1. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1991)
-
15.522/2. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1992)
-
15.523/1. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1993)
-
20.704/1. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1996)
-
20.704/2. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1997)
-
20.704/3. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1997-2000)
-
20.704/4. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1999)
-
20.704/5. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2000)
-
24.724/4. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2001)
-
24.724/5. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2002)
-
27.543/1. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1995)
-
27.543/2. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (1999)
-
27.543/3. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2000)
-
27.543/4. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2002)
-
27.543/5. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2003)
-
27.544/1. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2004)
-
30.892/3. Correspondencia de entrada e saída do Servizo de Arquivo e Biblioteca. (2007)
-
35.593/2. Correspondencia de entrada do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. (2016)
-
35.593/3. Correspondencia de entrada do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. (2017)
Correspondencia do arquivo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.7.1
Título Correspondencia do arquivo
Data(s) 1977-2013 (Creación)
Volume e soporte 15 unidades de instalación; 38 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico(1836-) O Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico insírese no organigrama da Deputación de Pontevedra como natural desenvolvemento do Arquivo-Biblioteca, consecuencia da evolución e ampliación das funcións e actividades que, de forma específica, se levan a cabo nos campos documental e bibliográfico, co fin de difundir a información e a cultura. O Arquivo da Deputación é, loxicamente, un Servizo que nace parellamente á propia Institución Provincial, polo que, case sempre, se tivo un especial coidado, como ben o amasaba a Corporación na sesión de 19 de xullo de 1836, poucos meses despois da súa instalación, na que se pide ao Secretario que " ... alugue por canto da Deputación, un galeón preparado para poñer a salvo de calquera continxencia os papeis da secretaría.. . " . A continxencia á que se alude refírese, naturalmente, ao perigo das gavillas carlistas. Son innumerables as referencias ao Arquivo de que dispoñemos, referíndose á súa organización, fondos, materiais, locais e ao persoal profesional que o atendeu ininterrumpidamente, desde a primeira aparición no cadro de persoal da praza de Arquiveiro en 1853 até o cese de Enrique Villamil no ano 1955, a partir do cal, a praza, permanecería sen cubrir, até o ano 1977 en que comenzou os seus traballos o Arquiveiro Miguel Pereira Figueroa. Instalado ata 1890 nos locais do exconvento dos Padres Franciscanos, e trasladándose nese mesmo ano, conxuntamente coa Deputación, ao actual Palacio da Alameda, onde permanecería ata o ano 1983, no que o Arquivo se dividiu en dúas seccións diferenciadas, ocupando, cada unha delas, un local distante entre si. A partires de aqui intentase recompoñer o arquivo. Refórzanse as instalacións do Pazo Provincial na pranta alta, recupérase a totalidade da documentación depositada no Museo e abrense novas instalacións, no Convento de Xesuitas xunto con algúns locais mais, manténdose os do Pazo Provincial. Impulsouse o traballo de instrumentos descriptivos, ampliouse considerablemente o persoal, melloráronse as instalacións e ampliáronse os fondos con novos ingresos por depósito e compra. Ven de levarse a cabo a a reforma integral do edificio da rúa Padre Amoedo, o que proporciona unhas instalacións modernas e espaciosas, adecuadas para o desenvolvemento das actuacións e servizos que se veñen prestando. Entre as premisas do proxecto destaca o resalte da edificación mediante unha fachada na que destaca a parte central, que se transforma nun corpo transparente e diáfano, combinando cobre e pedra, que abre o edificio á cidade. O proxecto, obra do arquitecto José Enrique Pérez-Ardá Criado, da como resultado unha nova distribución interna con cinco plantas: dous sotos para depósito de fondos documentais cunha superficie de 1.100 m2, nos que se instala estantería compactada; unha planta baixa cun gran patio distribuidor central, despachos e zonas de servizos comúns, coma o salón de usos múltiples. Nas plantas superiores van as zonas de traballo e consulta das diferentes seccións do Servizo do Patrimonio Documental e Bibliográfico: arquivo, biblioteca e publicacións, cada un deles cos seus medios e instalacións inherentes.
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Agrupación documental daqueles documentos recibidos no actual Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, relacionadas coas súas actividades e actuación nos ámbitos do patrimonio documental provincial e propio da Deputación, da Biblioteca, do Servizo de Publicacións e do Gabinete de Normalización Lingüística, dende a toma de posesión de Miguel Pereira Figueroa e a creación do Servizo de Arquivo-Biblioteca en 1977.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico (Tema) (Creador)