ATOPO
Rexistros actuais: 1.644.236
Obxectos dixitais dispoñibles: 506.162

Fondos

Documentación de persoal e obras no arquivo do goberno desta provincia (1851-1870)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.7.4.20.694/39

  • Título Documentación de persoal e obras no arquivo do goberno desta provincia (1851-1870)

  • Data(s) 1851-1870 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente xeral do arquivo do goberno desta provincia, persoal coas súas variacións, obras feitas e reclamadas polo arquivero.
    Contén:
    - dous documentos de condicións facultativas dos requisitos técnicos das obras (S/D).
    - Comunicación do subsecretario do Ministerio da Gobernación en relación á Real Orde de Arquivos de 24 de outubro de 1845 (1852).
    - Solicitude de informe sobre o estado xeral do arquivo (obras, persoal), e contestación sobre o estado das dependencias (mal aproveitamento das mesmas e danos), e informe sobre necesidade de nomear outro auxiliar e un escribinte (1852).
    - tres presupostos da obra (1858).
    - factura de carpintería (S/D).
    - Documentación relacionada co arquivo (obras e cambio de titularidade do posto de arquiveiro) que se envía ao Gobernador.
    1851 - 1870.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición