Fondos
20.694/39. Documentación de persoal e obras no arquivo do goberno desta provincia (1851-1870)
Documentación de persoal e obras no arquivo do goberno desta provincia (1851-1870)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.2.7.4.20.694/39
Título Documentación de persoal e obras no arquivo do goberno desta provincia (1851-1870)
Data(s) 1851-1870 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente xeral do arquivo do goberno desta provincia, persoal coas súas variacións, obras feitas e reclamadas polo arquivero.
Contén:
- dous documentos de condicións facultativas dos requisitos técnicos das obras (S/D).
- Comunicación do subsecretario do Ministerio da Gobernación en relación á Real Orde de Arquivos de 24 de outubro de 1845 (1852).
- Solicitude de informe sobre o estado xeral do arquivo (obras, persoal), e contestación sobre o estado das dependencias (mal aproveitamento das mesmas e danos), e informe sobre necesidade de nomear outro auxiliar e un escribinte (1852).
- tres presupostos da obra (1858).
- factura de carpintería (S/D).
- Documentación relacionada co arquivo (obras e cambio de titularidade do posto de arquiveiro) que se envía ao Gobernador.
1851 - 1870.
Ãrea de notas
Nota