Fondos
26.779/1. Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1981-1989)
Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1981-1989)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.1.1.26.779/1
Título Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1981-1989)
Data(s) 1981-1989 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contén: Correspondencia interna. Facturas. Presupostos. Memoria de proxecto. Certificacións de obra. Liquidacións de obra. Actas de recepción de obra. Resolucións presidenciais. Ofertas de servizos. Folletos publicitarios.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografada
Ãrea de notas
Nota Contén planos Como peculiaridade o expediente contén unha certificación-liquidación de obra na que o construtor é: "El patronato de la fundación Francisco Franco"