ATOPO
Rexistros actuais: 1.640.522
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523

Fondos

Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1981-1989)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.1.1.26.779/1

  • Título Documentos relativos ás reformas e reparacións nas dependencias do Pazo provincial (1981-1989)

  • Data(s) 1981-1989 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Contén:
    Correspondencia interna.
    Facturas.
    Presupostos.
    Memoria de proxecto.
    Certificacións de obra.
    Liquidacións de obra.
    Actas de recepción de obra.
    Resolucións presidenciais.
    Ofertas de servizos.
    Folletos publicitarios.

Área de condicións de acceso e utilización

  • CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografada

Área de notas

  • Nota Contén planos Como peculiaridade o expediente contén unha certificación-liquidación de obra na que o construtor é: "El patronato de la fundación Francisco Franco"

Puntos de acceso

Área de control da descrición