ATOPO
Rexistros actuais: 1.626.370
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.804

Carpeta con documentos importantes.

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.18..3.3.27.268/7

  • Título Carpeta con documentos importantes.

  • Data(s) 1930-1983 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Carpeta con documentos importantes: 1.- Título de propiedade intelectual da "Hoja del Lunes" 1967. 2.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo 1970. Orixinal e fotocopia. 3.- Documento de inscrición da "Hoja del Lunes" no Rexistro de Exclusivas de Publicidade - Medios 1967. 4.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo, 1983. Fotocopias. 5.- Recibo relacionado con alugueiro de inmoble, 1977. 6.- Documentos crédito con Banco de Bilbao, 1978. 7.- Recibo de pagamento de patente de "Hoja del Lunes", 1978. 8.- Lexislación "Hoja del Lunes" (1930, 1965). 9.- Contrato piso Marqués de Valadares, 1958. 10.- Contrato de servizo nacional de noticias con Europa Press, 1981. 11.- Inscrición no Rexistro de Empresas Xornalísticas, 1967. 12.- Contrata de compra de copiadora marca U-BIX, 1982 13.- Fotocopia estatutos da Asociación da Prensa de Vigo, 1977 14.- Actas notariais a requerimento de D. José Manuel Morales Coba en relación co sorteo "Premio Román Veiga".1981

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición