ATOPO
Rexistros actuais: 1.638.790
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.525

Carpeta con documentos importantes.

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.18..3.3.27.268/7

  • Título Carpeta con documentos importantes.

  • Data(s) 1930-1983 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Carpeta con documentos importantes:

    1.- Título de propiedade intelectual da "Hoja del Lunes" 1967.
    2.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo 1970. Orixinal e fotocopia.
    3.- Documento de inscrición da "Hoja del Lunes" no Rexistro de Exclusivas de Publicidade - Medios 1967.
    4.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo, 1983. Fotocopias.
    5.- Recibo relacionado con alugueiro de inmoble, 1977.
    6.- Documentos crédito con Banco de Bilbao, 1978.
    7.- Recibo de pagamento de patente de "Hoja del Lunes", 1978.
    8.- Lexislación "Hoja del Lunes" (1930, 1965).
    9.- Contrato piso Marqués de Valadares, 1958.
    10.- Contrato de servizo nacional de noticias con Europa Press, 1981.
    11.- Inscrición no Rexistro de Empresas Xornalísticas, 1967.
    12.- Contrata de compra de copiadora marca U-BIX, 1982
    13.- Fotocopia estatutos da Asociación da Prensa de Vigo, 1977
    14.- Actas notariais a requerimento de D. José Manuel Morales Coba en relación co sorteo "Premio Román Veiga".1981

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición