Fondos
27.268/7. Carpeta con documentos importantes.
Carpeta con documentos importantes.
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.18..3.3.27.268/7
Título Carpeta con documentos importantes.
Data(s) 1930-1983 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta con documentos importantes: 1.- Título de propiedade intelectual da "Hoja del Lunes" 1967. 2.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo 1970. Orixinal e fotocopia. 3.- Documento de inscrición da "Hoja del Lunes" no Rexistro de Exclusivas de Publicidade - Medios 1967. 4.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo, 1983. Fotocopias. 5.- Recibo relacionado con alugueiro de inmoble, 1977. 6.- Documentos crédito con Banco de Bilbao, 1978. 7.- Recibo de pagamento de patente de "Hoja del Lunes", 1978. 8.- Lexislación "Hoja del Lunes" (1930, 1965). 9.- Contrato piso Marqués de Valadares, 1958. 10.- Contrato de servizo nacional de noticias con Europa Press, 1981. 11.- Inscrición no Rexistro de Empresas Xornalísticas, 1967. 12.- Contrata de compra de copiadora marca U-BIX, 1982 13.- Fotocopia estatutos da Asociación da Prensa de Vigo, 1977 14.- Actas notariais a requerimento de D. José Manuel Morales Coba en relación co sorteo "Premio Román Veiga".1981
Ãrea de notas
Nota