Fondos
27.268/7. Carpeta con documentos importantes.
Carpeta con documentos importantes.
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.18..3.3.27.268/7
Título Carpeta con documentos importantes.
Data(s) 1930-1983 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Carpeta con documentos importantes:
1.- Título de propiedade intelectual da "Hoja del Lunes" 1967.
2.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo 1970. Orixinal e fotocopia.
3.- Documento de inscrición da "Hoja del Lunes" no Rexistro de Exclusivas de Publicidade - Medios 1967.
4.- Inventario de bens da Asociación de Xornalistas de Vigo, 1983. Fotocopias.
5.- Recibo relacionado con alugueiro de inmoble, 1977.
6.- Documentos crédito con Banco de Bilbao, 1978.
7.- Recibo de pagamento de patente de "Hoja del Lunes", 1978.
8.- Lexislación "Hoja del Lunes" (1930, 1965).
9.- Contrato piso Marqués de Valadares, 1958.
10.- Contrato de servizo nacional de noticias con Europa Press, 1981.
11.- Inscrición no Rexistro de Empresas Xornalísticas, 1967.
12.- Contrata de compra de copiadora marca U-BIX, 1982
13.- Fotocopia estatutos da Asociación da Prensa de Vigo, 1977
14.- Actas notariais a requerimento de D. José Manuel Morales Coba en relación co sorteo "Premio Román Veiga".1981
Ãrea de notas
Nota