Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
HOJA DEL LUNES
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.18..5
Título HOJA DEL LUNES
Data(s) 1939-1995 (Creación) 1939-00-00 - 1995-00-00 (Produción)
Volume e soporte 17 unidades de instalación con 82 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta sección inclúe información sobre os órganos de comunicación e difusión da Asociación da Prensa de Vigo como poden ser a correspondencia referida aos mesmos, a documentación referida ao funcionamento diario da "Hoja del Lunes" ou da "Hoja de los Periodistas", exemplares dos mesmos, datos dos subscritores, anunciantes, reunións, eleccións a director etc.
Organizació
Esta sección está organizada en tres series documentais, a saber: 5. HOJA DEL LUNES: 5.1.- Correspondencia (1939-1967). 5.2.- Expedientes Hoja del Lunes (1961-1983). 5.3.- Hoja de los Periodistas (1993-1995).
Ãrea de notas
Nota