Fondos
26.003/1. Minutas de informes solicitados pola Secretaría e ViceSecretaría Xeral do Concello de Redondela (1995-1997)
Minutas de informes solicitados pola Secretaría e ViceSecretaría Xeral do Concello de Redondela (1995-1997)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.2.11.26.003/1
Título Minutas de informes solicitados pola Secretaría e ViceSecretaría Xeral do Concello de Redondela (1995-1997)
Data(s) 1995-1997 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Servizo de Vías e Obras. Minutas de informes solicitados pola Secretaría / ViceSecretaría Xeral. Concello de REDONDELA. - Informes en relación ca redacción do PXOU, 1995- 1997. - Planos do PXOU. Abril, 1996. Escala 1:2000. Autor: TAULA. Asinado. Datas: 1995-1997.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Urbanismo Plan xeral de ordenación urbana España Galicia Pontevedra Redondela