Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
ADMINISTRACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.3..1
Título ADMINISTRACIÓN
Data(s) 1982-1990 (Creación) 1982 - 2018-00-00 (Produción)
Volume e soporte 3 unidades de instalación con 8 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A pesar de ser un fondo pouco voluminoso, tanto as actas coma a documentación dos seus afiliados pode ter certo interese para o coñecemento deste colectivo profesional. Ademais da documentación consérvanse así mesmo cuños, anagramas, diplomas e unha placa conmemorativa.
Organizació
Esta sección está composta por 5 series documentais: 1.- ADMINISTRACIÓN: 1.1.- Libro de actas da Unión de Xornalistas (1982-1985). 1.2- Libros de contabilidade (1982). 1.3.- Libro de actas da Comisión de Admisión (1982). 1.4.- Expedientes persoais de socios (1982). 1.5.- Correspondencia (1982-1983).
Ãrea de notas
Nota