Fondos
443/6. Borradores de correspondencia enviada ao Ministerio da Gobernación da Península (1839)
Borradores de correspondencia enviada ao Ministerio da Gobernación da Península (1839)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.3.6.1.443/6
Título Borradores de correspondencia enviada ao Ministerio da Gobernación da Península (1839)
Data(s) 1839 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. 2 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentos, borradores, de misivas con destino o Ministerio da Gobernación da Península: >O Xefe Político da provincia pide que se lle diga se debe executar a lexislación sanitaria tendo en conta as circunstancias peculiares da provincia (dispersión poblacional). >Solicitude para que se lle conceda permiso a un italiano, Sr. José Minaeci, para exercer de cirurxán. Data: 1839
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación manuscrita
Ãrea de notas
Nota