Fondos
2.617/7. Comunicación da Dirección Xeral de Rexións Devastadas, indicando os documentos precisos para solicitude de subvención.
Comunicación da Dirección Xeral de Rexións Devastadas, indicando os documentos precisos para solicitude de subvención.
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.6..2.1.2.617/7
Título Comunicación da Dirección Xeral de Rexións Devastadas, indicando os documentos precisos para solicitude de subvención.
Data(s) 1949 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. 4 follas.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Dirección Xeral de Rexións Devastadas - Comunicación do Ministerio de Gobernación, Dirección Xeral de Rexións Devastadas, indicando os documentos precisos para formar expediente de solicitude de subvención por parte dos concellos e deputacións. 1949
Ãrea de notas
Nota Ao extinguirse, asumirá as súas funcións a Dirección Xeral de Arquitectura, do Ministerio da Vivenda en 1957. Decreto de 26-4-1957. BOE 14-5-1957.
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Xunta de Axuda a Municipios (Tema)