Fondos
1.009/14. Documentación varia relativa a contabilidade (1845)
Documentación varia relativa a contabilidade (1845)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.2.0.1.1.009/14
Título Documentación varia relativa a contabilidade (1845)
Data(s) 1845 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental.75 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido > Resumo das contas de fondos da Deputación dende 1º de novembro de 1843 ata 26 de xaneiro de 1845. > Real Orde de 18 de novembro de 1845 mandando que os gastos provinciais se suxeiten o último presuposto que aprobarán as Deputacións provinciais. > Real Orde de 8 de xullo de 1845 mandando que se rindan as contas dos caudais recadados e distribuidos polo Depositario dos fondos da Deputación Provincial dende 1837 ata fin de 1844. > Libramentos expedidos contra os fondos provinciais do ano 1845. > Borradores de nóminas do haber que por gratificación está sinalada pola Lei os Conselleiros e do que tamén pertenecen os empregados do Consello Provincial. Ano 1845. Expediente sobre abono de reparos do edificio de San Francisco e soldos do conserxe correspondentes a 1845. > Solicitude do Presidente da liquidación de contas de Gobernación para que se lle remita o duplicado da conta de entrada e saída de caudais de 1837 a 1844 inclusive en Depositaría provincial. > Copias dos estados das contas parciales dende 1837 ata 1843 remitidas o Ministerio da Gobernación en virtude de Real Orde de 8 de xullo de 1845.
Ãrea de notas
Nota