Fondos
1.105/1. Expediente sobre o Ordenador Xeral de pagamentos que reclama as nóminas dos empregados de correos, nomeamentos de persoal e máis incidencias
Expediente sobre o Ordenador Xeral de pagamentos que reclama as nóminas dos empregados de correos, nomeamentos de persoal e máis incidencias
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.2.1.3.1.105/1
Título Expediente sobre o Ordenador Xeral de pagamentos que reclama as nóminas dos empregados de correos, nomeamentos de persoal e máis incidencias
Data(s) 1853-1880 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Correos e Telégrafos. Expediente sobre o Ordenador Xeral de pagamentos que reclama as nóminas dos empregados de correos, 1853. Correos e Telégrafos, nomeamentos de persoal e máis incidencias, 1863 -1864. Correos. Incidencias pedindo carterías, 1863. Correos sancións a empregados, 1880. Solicitudes de prazas, 1878 e creacións das mesmas, nomeamentos, 1878.
Ãrea de notas
Nota