Fondos
Certificacións e informes
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AMANC.MOR.1.2.2
Título Certificacións e informes
Data(s) 2011 (Creación) 2011-2011 (Produción)
Volume e soporte 1 unidades de instalación con 1 agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo da Mancomunidade de concellos do Morrazo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentos que acreditan actos o situacións de carácter administrativo cuxo destinatario é unha persoa, órgano ou entidade e que pretende a produción de efectos nun procedemento administrativo ou no marco das relación xurídicas privadas. O termo certificación utilizase para as acreditacións emitidas polo secretario dun órgano colexiado sobre acordos adoptados por este. Ademais inclúe estudos e informes realizados con diversos fins e con valor informativo e xurídico respectivamente.
Ãrea de notas
Nota