ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

PATRIMONIO

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36004.AMANC.MOR.2.3

  • Título PATRIMONIO

  • Data(s) 2002-2010 (Creación) 2002 - 2010-00-00 (Produción)

  • Volume e soporte 2 unidades de instalación con 3 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta 1ª división de sección contén documentos da realidade patrimonial da mancomunidade e da súa xestión e modificacións no decurso do tempo. Recolle os rexistros e inventarios das propiedades municipais e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens, propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos datos xeográficos e os deslindes das propiedades municipais.

  • Organizació

    Esta 1ª división de sección, PATRIMONIO, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais:
    
    2.- ADMINISTRACIÓN
    
    2.3.- PATRIMONIO
    
    2.3.1.- Expedientes xerais de patrimonio
    2.3.2.- Expedientes de arrendamentos
    2.3.3.- Expedientes de alleamentos e cesións
    2.3.4.- Expedientes de compras

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición