Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.229/5. Expedientes de sesións do Consello Asesor (2002)
Expedientes de sesións do Consello Asesor (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.229/5
Título Expedientes de sesións do Consello Asesor (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello asesor Expedientes das sesións e borradores das actas. Sesión data: 17/10/02 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Informe sobre a recadación voluntaria. 3º. Informe sobre a recadación executiva. 4º. Informe sobre a actividade de xestión catastral. 5º. Informe do Servizo de Inspección. 6º. Informe sobre el funcionamento das oficinas periféricas. 7º. Informe dos Servizos xurídicos. 8º. Rogos e preguntas.
Ãrea de notas
Nota