Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.229/6. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.229/6
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994)
Data(s) 1994 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión de constitución do Consello de Administración. Sesión data: 21/1/94 1º. Constitución do Consello de Administración. 2º. Asignación de gratificacións. 3º. Solicitude de operación de Tesouraría para anticipos a Concellos. 4º. Solicitude da delegación da Inspección do IAE ao Organismo. 5º. Solicitude de inicio da elaboración da inspección do IBI. 6º. Solicitude á DGT de información sobre vehículos a motor na provincia. 7º. Informe sobre a incorporación o ORAL do Recadador D. Alejandro Casas Arruty. 8º. Comunicacións. 9º. Rogos e preguntas.
Ãrea de notas
Nota