Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.229/9. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.229/9
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994)
Data(s) 1994 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración
Expedientes de sesións e borradores de actas
Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 25/4/94
1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior.
2º. Proposta da Dirección sobre contrato co CAP para procesar os recibos domiciliados en entidades bancarias.
3º. Proposta sobre adquisición de fotocopiadoras e outro material con destino ao Organismo.
4º. Dar conta do pago dos anticipos os concellos correspondentes ao mes de abril.
5º. Dar conta da apertura de oficinas tributarias na Cañiza e Cambados.
6º. Dar conta ao Pleno de novas adhesións o Organismo.
7º. Dar conta de xestións realizadas coa Delegación de Facenda de Pontevedra sobre Convenio de Colaboración en la Xestión do IBI, e desenvolvemento do Servizo de Inspección do IAE.
8º. Informes da Dirección.
9º. Rogos e preguntas.
Ãrea de notas
Nota