Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.230/6. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.230/6
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Data(s) 1995 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración
Expedientes de sesións e borradores de actas
Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 17/2/95
1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior.
2º. Adquisición de equipos informáticos para oficinas periféricas.
3º. Contratos de asistencia e mantemento de programas e equipos informáticos para o ano 1995.
4º. Dar conta do pago de anticipos a Concellos correspondentes os meses de xaneiro e febreiro de 1995.
5º. Contrato de Servizos para notificacións en executiva.
6º. Adquisición de mobiliario para a oficina periférica de Caldas de Reis.
7º. Ampliación dos convenios de delegación de Xestión e cobro por parte de varios concellos
8º. Aprobación das bases de axudas a estudos para o persoal do Organismo e dos seus fillos correspondentes ao curso 1994-95.
9º. Rogos e preguntas.
Ãrea de notas
Nota