Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.230/9. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.230/9
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Data(s) 1995 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 14/6/95 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Dar conta das ofertas presentadas para a adquisición de local inmoble con destino aos Servizos Centrais do ORAL. Proposta da oferta seleccionada co informe pericial de técnico designado. Financiamento do proxecto. Acordo, no seu caso, ratificando a proposta previamente seleccionada. 3º. Comunicacións do Sr. Director. 4º. Rogos e preguntas.
Ãrea de notas
Nota