Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.231/3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.231/3
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1995)
Data(s) 1995 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 5/10/95 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Convenio co concello de Sanxenxo para o cobro das liquidacións directas a consecuencia da revisión catastral. 3º. Información sobre terminais de lectura de contadores de auga. 4º. Proposta sobre reforma de base dos Estatutos do Organismo. 5º. Comunicacións do Sr. Director. 6º. Rogos e preguntas.
Ãrea de notas
Nota