Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.232/3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.232/3
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Data(s) 1996 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 24/1/96 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Proposta de adquisición de programa de confección de nóminas con reflexo automático en contabilidade. 3º. Mantenemento de equipos e programas de contabilidade en 1996. 4º. Informe sobre problemas que se plantexan en canto ao custo económico ou costas do procedemento de apremio cando éste iniciase a instancia dos concellos e anulase ou cancelase por orde dos mesmos. 5º. Recepción definitiva de locais con destino aos Servizos Centrais. 6º. Rogos e preguntas. Ano 1996.
Ãrea de notas
Nota