Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.232/6. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.232/6
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Data(s) 1996 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 26/4/96 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Aprobación de folleto de presentación dos novos locais do Organismo. 3º. Dar conta do estado das instalacións dos novos locais. 4º. Comunicacións do Sr. Director. 5º. Rogos e preguntas. Ano 1996
Ãrea de notas
Nota