ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.232/7

  • Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)

  • Data(s) 1996 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 23/5/96 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Constitución do Servizo de vixiancia nos novos locais que albergan os Servizos Centrais do Organismo. 3º. Adquisición do reloxio para control de presenza do persoal. 4º. Adquisición de fotocopiadora para o Servizo de recadación executiva. 5º. Adquisición de terminal de caixa. 6º. Comunicacións do Sr. Director. 7º. Rogos e preguntas. Ano 1996.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición