Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.236/11. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1999)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.236/11
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1999)
Data(s) 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 20/10/99 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Informe sobre el IBI do exercicio de 1999 no municipio de Nigrán. 3º. Informe sobre a necesidade de establecer control telefónico nos locais dos Servizos Centrais. 4º. Presuposto de alimentador para a fotocopiadora do Servizo de Xestión e Recadación executiva. 5º. Facturas presentadas pola Intervención. 6º. Aclaración sobre os xuros de demora recadados. 7º. Informe da Dirección sobre o recurso presentado polo exrecadador D. Alejando Casas Arruty. 8º. Rogos e preguntas. Ano 1999.
Ãrea de notas
Nota