Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.237/5. Expedientes de sesións do Consello de Administración (2000)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.237/5
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (2000)
Data(s) 2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 24/2/00 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Dar conta para a súa aprobación da resolución de Dirección sobre procedemento catastral. 3º. Solicitudes "Unidade Informática". Inicio da súa tramitación. 4º. Aprobación das bases de contratación para a instalación e modificación de sistemas eléctricos en parte dos locais da Avda. de Marín nº 9. 5º. Aprobación de bases para a adquisición dunha fotocopiadora para os Servizos Centrais do Organismo. 6º. Delegación do Concello de Cambados. 7º. Rogos e preguntas. Ano 2000.
Ãrea de notas
Nota