Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.238/9. Expedientes de sesións do Consello de Administración (2001)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.238/9
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 21/6/01 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Dar conta da firma do Convenio con la D X de Catastro e da iniciación dos traballos catastrais. 3º. Dar conta do inicio dos expedientes de recadación executiva do ano 2000, notificacións de tódolos Concellos. 4º. Solicitude de subvención do Concello de Moaña para traballos de elaboración dos padróns fiscais. 5º. Delegación recadación executiva de multas de tráfico de Tomiño. 6º. Rogos e preguntas. Ano 2001.
Ãrea de notas
Nota