Registros actuales: 1.617.765
Objetos digitales disponibles: 504.649
Fondos
ADMINISTRACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia 1.7.1.1.2
Título ADMINISTRACIÓN
Data(s) 1890-2004 (Creación) 1890 - 2018-08-03 (Produción)
Volume e soporte 145 unidades de instalación con 637 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Organizació
Esta sección, ADMINISTRACIÓN, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 2.- ADMINISTRACIÓN: 2.1.- SECRETARÍA 2.1.1.- Circulares 2.1.2.- Correspondencia 2.1.3.- Memorias 2.1.4.- Informes 2.1.5.- Censos, enquisas e estatísticas 2.1.6.- Expedientes do arquivo 2.2.- REXISTRO: 2.2.1.- Libro de rexistro de entrada e saída de documentos 2.3.- PATRIMONIO. CONTRATACIÓN: 2.3.1.- Expedientes de patrimonio 2.3.2.- Expedientes de contratación 2.4.- PERSOAL: 2.4.1.- Expedientes persoais 2.4.2.- Control de horarios 2.4.3.- Nóminas. Retribucións 2.4.4.- Licencias, permisos e vacacións 2.4.5.- Comisión Delegada de Persoal 2.5.- INFORMES XURÍDICOS. LEXISLACIÓN 2.5.1.- Informes xurídicos. Lexislación
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Administración pública Cámara agraria España Galicia Pontevedra