ATOPO
Rexistros actuais: 1.626.288
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.795

TUI. NÚMERO 1

Área de identificación

  • Código(s) de referencia 1.1.3.2.5

  • Título TUI. NÚMERO 1

  • Data(s) 1933-1990 (Creación)

  • Volume e soporte 1.019 unidades de instalación

Área de contexto

  • Nome do produtor Xulgado de Primeira Instancia e Instrución de Tui(1835-) Creado o Xulgado de 1ª Instancia polo Regulamento da Administración de Xustiza de 1835, e consolidado con funcións de 1ª instancia no civil e instrución no penal pola Lei Adicional de 1882, o Xulgado de 1ª Instancia e Instrución de Tui abarca nas súas competencias os concellos de Tui, Salceda de Caselas, Porriño, Tomiño, A Guarda, Santa María de Oia e O Rosal. A eles unirase o de Mos en 1970 ó suprimirse o partido xudicial de Redondela. Pola Lei 38/1988, de Demarcación e Planta Xudicial, créase o Xulgado de 1ª Instancia e Instrucción nº 2 de Tui, que absorberá os asuntos dos suprimidos Xulgados de Distrito de Tui e A Guarda, pasando o máis antigo a numerarse co nº 1. Esta misma Lei crea o Xulgado de 1ª Instancia e Instrución de Porriño, que englobará os termos municipais de Porriño, Salceda de Caselas e Mos.

  • Institución arquivística Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra

  • Historia arquivística No ano 2003, a Xuíz decana dos Xulgados de Tui solicitou a colaboración do Arquivo Histórico Provincial debido á penosa situación na que se atopaban os arquivos xudiciais, especialmente o do Xulgado nº 1 que, tras o traslado por unhas obras de reforma, estaba amoreado e desordenado nas dependencias dos calabozos. Durante máis de dous meses, dúas arquiveiras do A.H.P. trasladáronse ás dependencias xudiciais para procederen a unha primeira, e somera, clasificación e ordenación dos expedientes, separando os asuntos civís dos penais, e establecendo as secuencias cronolóxicas dos distintos tipos documentais. En abril de 2004 produciuse o ingreso dos documentos no local que, como depósito provisional, fora alugado no ano 2001 pola Consellería de Cultura para paliar a falla de espazo no edificio do Arquivo Histórico.

Área de contido e estrutura

Área de condicións de acceso e utilización

  • Condicións que rexen o acceso Acceso restrinxido de acordo co establecido polo artigo 57.1c), da Lei 16 /1985, do 25 de xuño, do Patrimonio Histórico Español.

  • Condicións de reprodución Limítase a reprodución dos documentos que se atopen en mal estado de conservación ou non poidan ser obxecto de consulta segundo a normativa de acceso.

  • CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Pepel. Estadod e conservación regular. Unha parte da documentación presenta problemas debido á oxidación dos elementos metálicos pola humidade; existen tamén documentos afectados por fungos e a acción de pequenos animais (insectos, roedores, pombas...)

  • Instrumentos de descrición Descrición dos contidos do Fondo en Galiciana. Arquivo dixital de Galicia

Área de documentación

  • Existencia e localización de copias No existen copias

  • Unidades de descrición relacionadas Pode atoparse documentación relacionada, en materia penal, no fondo da Audiencia Provincial.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición