Rexistros actuais: 1.627.434
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.860
Fondos
ADMINISTRACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia 1.3.2.10.2.2
Título ADMINISTRACIÓN
Data(s) 1965-1986 (Creación)
Volume e soporte 8 unidades de instalación; 33 agrupacións documentaia
Área de contexto
Nome do produtor Xunta Provincial de Protección da Muller de Pontevedra()
Institución arquivística Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta sección ten tres series que achegan información sobre a xestión dos asuntos propios da institución e control dos seus recursos humanos e materiais, como é a abundante correspondencia, os expedientes de persoal ou o rexistro de bens da institución.
Organizació
O cadro de clasificación establecido para o Fondo 3.2.10.2 XUNTA PROVINCIAL DE PROTECCIÓN DA MULLER DE PONTEVEDRA, no relativo á Sección 3.2.10.2.2 ADMINISTRACIÓN , desenvolvese do seguinte xeito: 3.2.10.2.2.1 SECRETARÍA 3.2.10.2.2.1.1 Correspondencia 3.2.10.2.2.1.2 Libro rexistro de correspondencia 3.2.10.2.2.2 PERSOAL 3.2.10.2.2.2.1 Expedientes persoais 3.2.10.2.2.2.2 Nóminas 3.2.10.2.2.3 PATRIMONIO 3.2.10.2.2.3.1 Inventario de bens 3.2.10.2.2.3.2 Libro inventario
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Xunta Provincial de Protección da Muller de Pontevedra (Tema) (Creador)